This is your life. And it's ending. One minute at a time.

Bra dag igår.
Började med att jobba och bara vetskapen av att det var fredag gjorde mig och alla andra på bra humör.
Skulle efter jobbet hem och fixa mig inför bowlingen med amanda och Jordan.
Men råkade bli några öl istället. Så entrade bowlingen i de kläder jag slängde på mig i all hast på morgonen. Det vill säga jeans och tshirt.
Hade som tur var lite smink med mig så slängde på lite av det.
Är väl ok att bowla så men skulle ju ut på paradise senare så lånade lite spray av amanda och fixade håret på carmen dit vi begav oss efter bowlingen. Som jag för örigt vann. Trots en hel del öl o kroppen :P
Här kastade amanda och jordan in handuken och jah mötte upp mari för en öl till på söder innan det var dax för paradise.
Väl inna dansades det en hel del och vackra anna joinade oss runt två.
Mari som skulle jobba lämnade oss så jag och anna fick dansa loss själva tills det stängde.
Jag var väl hemma strax efter fyra. Bra kväll. Somnade sött och sov länge idag.

Såg idag fram imot en skön hemmakväll. Men nu har det börjat krypa lite i mig :p
Skulle kanske kännas bättre om jag hade lite sällskap om inte annat av en godispåse.
Men har inga pengar kvar och känns otroligt långt till affären just nu :P

Kommentarer
Postat av: Hampus

Vill oxå med ut!

Miss U!

2011-01-18 @ 02:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0