Dax att ta tag i dagen

Shiiiit asså vad dålig jag är på att blogga.
Får skylla på min supersega dator. Att läga upp bilder med mm blir värsta projektet.
Vill göra ett inlgg med bilder från året som har gått. Får bli ett sånt när jag har rättt mkt tid över då.
Sen så är det lite svår då väldigt många av bilderna ligger på datorn hemma hos Toni.
Måste skaffa mig en extern hårddisk så jag kan hämta hit dom.

Igår var det lite spontanparty iallfall med Amanda. Jag ville go gay och hon ville till stureplan, så vi kompromissade med debaser medis. Men vilket fiasko, musiken sög och människorna var lite väl söder ( om man nu kan bli det), så ingen hade spec roligt. Vi får leta fler mitten alternativ för min och amandas utgångar.
Var en sväng på stureplan i onsdags med Alicia och gänget. Det är verkligen inte min scen så att säga.
Eftersom jag hade utomodentligt sällskap funka det ju men känner mig verkligen inte hemma där. Som tur är

Ikväll blir det dock antagligen tillbaka till sturplan men till zipper så det funkar. Go gay! haha
Ska snart pallra mig upp ur sängen för att göra mig iordning för att möta upp anna och gå på fotografiska.(måste ju hinna se fashion innan det flyttar vidare). Sen blir det hem och fixa sig för fest med sofie och gänget.

Så nu upp och hoppa och ta tag i den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag läser din blogg men kommenterar inte lika ofta, hihi! Nu vill jag se bilder hook up! Hehe :) wee ses snart!!!

2011-01-13 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0