jag lever .....

Då var det måndag morgon igen då. Veckorna bara springer förbi. Inser inte ens hur långt det är mellan mina inlägg förenns jag loggar in och ser att den senaste inlägget skrevs för en vecka sen... ouff
Har varit hemma i kga under helgen. Det var precis vad jag behövde, synd att helgen var så kort bara.
Hade behövt varit där en vecka eller så.
Får se till att åka tilbaka snart igen.
Det skulle blivit gaygala ikväll men det känns som att under omständigheterna som uppstått är det lika bra att vara hemma ikväll.
Syns att jag missar Petra bara, det grämer mig rätt mkt.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 21:01:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0