God morgon eller ja morgon iallafall

Då var man uppe igen.
Kan inte fatta at det är så här tidigt ajag måste börja pallra mig upp i fortsättningen.
Men de här två dagarna har det gått rätt bra för jag gått och lagt mig i tid.
Får se hur länge det håller. Hatar att gå och lägga mig tidigt. Sååååå tråkigt.
Men allt här i livet kan ju inte vara kul. Eller kan det det ?

Har just tryck i mig lite havregrynsgröt och lite kaffe.
Börjar bli lite trött på gröt men det är ju billigt och mättande iallafall.
Det är totalt bäckmörkt ute, får se om jag möter en massa människor på väg hem från krogen som jag gjorde igår.

Nej nu är det dax att bege sig mot pendeln. Tur att det inte är så långt till jobbet iallafall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0