Mitt liv suger mest. 37-0 till Hampus och Kenny

Känner mig såhär...

Ok trött som vanligt nu för tiden.
Men imorn har jag "sovmorgon" , börjar kl 8.
Får ju sova lite längre iallafall men kommer väl inte i säng i tid istället :P
Har en riktig skitkväll så ska klaga lite.
Är såå jävla trött på att vara fattig.
Borde haft råd med skorna jag hittade idag på rea och kanske lite mat.
Men nej då, då jag visst inte fick min lön igår som förväntat.
Har inte haft råd att köpa rktig mat mm sen i början av somaren.
Börjar bli lagom trött på nudlar och havregrynsgröt.
Vore kul att kunna hämta ut sin medicin, köpa tamponger, hälsa på familjen mm mm.

Jag som sett fram emot att kunna köpa ett simkort och få börja simma efter jobbet.
Men det får väl dröja en stund till då.
Kommer vara fattig i minst 2 månader till.
Vid det laget har jag väl dragit på mig så stora skulder att det tar ett år till att komma på fötter.
FUCK vad trött jag är på det här.

Börjar oxå bli trött på att jobba 10tim om dagen utan rast men få betalt för 8tim.
Övertidsersättning vad är det?
Semester finns det?
Få mindre betalt än alla andra men har mkt mer ansvar mm.
Äta lunch på restaurangen nej nej den får ni betala för.....
Tur att jag bara vill sova i helgen för det är väl det enda jag har råd med.

Ok nu sängen. Hoppas jag vaknar upp till min vanliga livssyn imorn: Det löser sig.

Vill känna mig såhär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0