igår var det äntligen fredag

Igår blev det Idol, vin och utgång.
Började på momma för att sen fortsätta till heaven( kanske det heter ...)
Eftersom vi hade fredagsmys på jobbet hann jag inte hem och duscha innan Lunkan kom.
Så när det var dax för utgång var det bara att jobba med ett skitigt hår.

Det här är resultatet.
Har nog aldrig fått så många komplimanger från främlingar om mitt hår.
I tunnelbanan överallt.
Det var sweet. Och på väg hem i går stötte jag på ett jättetrevligt finskt par som jag pratade med en stund.
Bra kväll. Gick och lade mig med tanken jag älskar människor.
Inte varje kväll man för göra det;)

Nu sitter jag med nytvättat hår (inte helt lätt att få ur all spray)
och väntar på att Lovisa ska komma hit på en fika.
Känner mig lite bakisskakis men det ska nog gå bra;)

Kommentarer
Postat av: alicia

Men det är ju för att den rockar fett!! så jävla ball!

2010-10-16 @ 22:27:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0