helgen update

Dåligt med bloggande igen. Som vanligt under helgerna.
men jag har ju typ inte varit hemma så mkt.
I fredags efter jobbet drog vi direkt på fest.
Jag, jonas och amanda. jag kom väl hem vid en fyra.
Vaknade lagom bakis så hela dagen gick åt till att kurera mig för att orka dra ut på Tjejfest på clustret.
Jag och Emilia skulle dit och skaka rumpa. Vi började kvällen på Mest på söder där även Anna joinade oss.
Vi drog oss ganska sent till clustret och fick stå i kö en stund. Funka men det var såååå kallt. Var ju fan snöstorm igår.
Efter några tim dansande kastade Emilia in handuken och åkte hem. Anna och jag stannade till stängning sen drog vi vidare till Labbet.
För varför åka hem om man kan fortsätta festa :P
Men till slut var vi tvungna att ge upp, tröttheten och konstigt filk på labbet gjorde sitt.
Tog en taxi hem till Anna där vi låg och pratade en stund tills jag somnade.
Tydligen mitt i en mening. Så trevlig är jag :P
Efter en seg morgon med lite idolrepris pallrade jag mig hemmåt i snöstormen.
Har sovit mesta delen av eftermiddagen förutom när jag kollade Så mkt bättre reprisen. Älskar det programmet.
Nu är det Beck på tv som jag var dum nog att börja kolla på.
Borde sååå sova istället.
Kan inte fatta att det redan är måndag imorn igen :P

Kommentarer
Postat av: Pillan

Meh !! Mer kläder kanske ?!!? :)

Hur var fredags festen? HAha !!

Kramar

2010-11-28 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0