i got lost a time or two

Jag har inte ett speciellt stort behov av att vara själv. Men ibland är det skönt.
Så nu har jag krypit in på mit rum och gömt mig.
Ibland behöver man vara ensam med sina tankar.
Kollade just twitter, mitt senaste tweet var för en månad sen och löd
Saknar-Längtar-Önskar.
All still true. Men kanske på ett annat sätt.....

Det regnar ute. Mys när man sitter inne och lyssnar på regnet mot rutan.
Tidigare idag regnade det löv, det var nästan lite magiskt att bara stå där och se löven virvla och blåsa runt.
Bra ögonblick. Sånt kan göra min dag.
Jag var i närheten av st eriksplan så kom naturligtvis in på tankar kring det som hände i helgen.
Var det ett steg i rätt riktning eller helt åt helvete... vem vet kanske jag satt one foot wrong.

Kom just på att de 3 låtarna jag lyssnat på hela eftermiddagen alla handlar om missbruk / dåliga relationer.....
sammanträffande eller mitt undermedvetna...


Nej nu tänker jag för mkt igen. Aldrig bra ;)
Vet nog egentligen exakt vad jag vill.
Skönt att man kan få lite klarhet, om så bara för en stund genom att sätta ord på sina känslor och skriva ner sina tankar.
Lite andrum.
andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0