MK istället för KK

Har tyckt det varit otroligt skönt att vara själv nu ett tag (konstigt nog).
Men nu börjar jag sakna vardagen med nån .När man har ett förhållande så är vardag ett tråkigt ord.
Fast det är ju egentligen den som är mysigast och vardagsmyset är det jag saknar mest.
Prata och umgås kan man göra med kompisar och sex gå alltid at fixa.
Men nåns knä att lägga huvudet i när man kollar på tv, nåns hår att pilla med eller bara nån att laga mat åt.
DET saknar jag. Som nån sa: Det är Fett att vara singel en fredagkväll men när söndagen kommer är det inte lika roligt längre.
Man kanske borde införa MK istället för KK. Myskompis.
Det vore nåt det.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag förstår dig!

Du får försöka skaffa förhållande Sandra!! :) i know you can!

En till dag utan er... Blääää :((



Kärlek,

/Pernilla



Hahaha!!!

2010-11-19 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0