Lördag

Jaha undra vad man ska göra av den här lördagen då.
Var tänkt med en budget utgång med Kenny men han är sjuk så....
Det värsta är att allt man vill göra kostar fan pengar.
Kan inte ens ta en promenad för inatt har det snöat och jag har inga vinterskor....
iallafall inga man kan gå ut och gå i sådär....
Så blir väl hemma häng.
Kankse kan tvinga nån att komma på fika i Solna, jag har ju kaffe hemma iallfalll.

Saknar min hund så jag blir tokig.
Måste hem och träffa henne snart.
Ochmin andra stora lufs oxå, Bubba.
Men Nilla har jag inte varit ifrån så här länge på sju år det känns mer.
Och så tror jag Nilla saknar mig mer än vad Bubba gör haha oh det är befängt jag vet då hundar inte saknar på det sättet men ja ni kanske fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0