Det här vädret är INTE ok!!!


Tog äntligen tag i lite tecknande igen.
Är så kul när det finns nica bilder att måla av.
Men varför jag valde en med en massa hår på vet jag inte.
Jag är helt klart sämst på det :P
Sämts upplösning och skärpa är det på bilden oxå men så går det när man har en mobil från stenåldern.

Skitväder det var idag då.
SNÖ och i masor och i sidled.
Hade inte tackat nej till att vara i ett varmare land just nu.
Det snöa så mkt att ingen ville pallra sig ut och komma och äta på jobbet idag.
Men tiden gick fort ändå Kersin och Gertrud roade mig och höll uppe plåtstllningen så den inte ramla....



Kommentarer
Postat av: Pillan

Som jag sa igår om teckningen, kan inte ordagrant men vulgärt och härligt vare, snaskigt bra !!! :) Hahhahaha min plåtställning rör ingen!! :)))

2010-11-10 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0