Mot sthlm.......igen

Hm sovit kanske 3.5 tim.
Alltid lika skönt att trycka in linserna då .....NOT
Har lite ont i huvudet och halsen så det blir nog till att försöka sova på tåget.
Idag går nämligen flyttlasset till sthlm. Ska bli kul! Älskar ju athlm och alla vänner jag har där.
Kommer sakna mina hundar dock även om jag antagligen kommer åka och hämta dom
om några veckor.
Kommer även sakna lägenheten och men egna säng. I vanliga fall tar man ju med sig alla grejer.
Men då jag ska flytta in i en möblerad lägenhet och endast 2mån blir det bara en jättebag med kläder som får hänga med. Och sminkväskan då så klart;)
Det svider lite att lämna familjen oxå, men får väl åka och hälsa på ofta.
Kommer inte ha någaon dator de första veckorna så varnar redan nu för dåligt med updates.
Men ska försöka pallra mig till 7eleven och liknande ibland för att uppdatera er;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0