Dålig dag, bra helg

Jaha då händer det mer skit.
Orka ha ångest över sånna här grejer.
Jag ska iallafall tydligen pallra mig till tingsrätten i örebro på ons :/
Där jag kommer förlora ett tvistemål och sen bli skyldig ännu mer pengar. Jippie....
Ja som ni märker är jag inte på världens bästa humör just nu.

Men jag hade iallafall en toppen helg.
I lördags så tvingade jag med mig Anna ut och bowla.
Hon tyckte det var en konstigt lördagsnöje men hon ändrade uppfattning ganska snart.
med och bowla var även Kenny, Jimmy och jimmys komips Alena.
Efter bowlingen styrde vi kosan mot Zipper där vi dansade bort natten.
Några tim senare var det dax att pallra sig upp för att gå och jobba.
Hade så inte lust att gå upp, extra jobbigt när nån får ligga kvar och sova med.


Kennys iphone tar härligt gröna bilder när skalet är på :P

är man bäst så är man ,)

Jag lärde henne allt jag kunde om bowling.....tog inte så lång tid men
bra blev hon ;)


Jag väljer alltid de rosa kloten, de är lätta och snygga ;)

Ready to party

Så här glad blir man när man får följa med och bowla

Snygga pjucks

lite senare på kvällen .....


Hmm bilderna fick mig på lite ättre humör.
Få se hur länge det får hålla i sig.
Nu sängen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0