På väg

Så var man på väg igen.
Sitter på bussen hem till kga.
Måste säga igen att jag gillar swebus. Fritt nät är ju alltid bra.
Och de satt in en väldans massa extra bussar nu sä här i jul.
Och väldigt förbereda och organiserade. Det gillas. De kanske kan tipsa sj om hur man gör.
Jag ska ta tåget hem på juldagen. Börjar ångra mitt val nu. Borde kanske bokat buss hem med.
Tar lite längre tid med buss men det känns pålitligare än tåg jut nu .
Idag får jag träffa råttan och grisen. Ska bli så nice att se dom igen.
Och famlijen så klart. Men dom kan man ju ringa och prata med. Lite svårare med vovvarna.
Blir kankse lite julfirande hos mormor idag med innan det är dax att åka hem till mamma.
Där ska det göras julgodis, slå i paket och hitta på rim.
Älskar dab före julafton, är så mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0