I'm sick :(

Nu är det officellt. Jag är sjuk!!!
Den här dagen har varit rätt ovärd.
Vaknade och kännde på en gång att jag var på väg att bli sjuk.
På väg ill jobbet fick jag ta mid astmamedicin flera ggr. Ännu ett säkert tecken på att jag håller på att bli sjuk.
Sen runt lunch ungefär slog det till.
Hostan och orkeslösheten.
Direkt när jag kom hem från jobbet slängde jag mig i säng och sov tills nu ungefär.
Skulle vilja fortsätta sova men har ont i huvudet och hostar så går sådär. Men strax nytt försök.
Men hade iallafall en liten mysig pratstund med amanda och pernilla efter jobbet.
Var höjdpunkten på den här dagen. Puss på er tjejer.
Nu kudden igen och hoppas på en friskare dag imorn.......troligt, känner på mig att det här är en 5 veckors hosta eller så :P

Kommentarer
Postat av: amanda

Puss på dig! Hoppas du mår bättre imorgon! Och tack för att du updaterade så jag har något att läsa :D

2010-12-13 @ 22:21:45
Postat av: Pillan

Äntligen UD :) gulle, du får verkligen inte bli sjuk :(

Höjdpunkten är vi alla tre :) bli inte sjuk!!!!!!!!! Krya på dig, sov sött, vi ses snart :)

2010-12-13 @ 22:49:46
Postat av: Isabelle

krya:)

2010-12-13 @ 23:44:42
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0