går bra nu.....

Igår satt jag på en buss utan ström, idag på ett tåg utan nät. Det går bra nu.
Men har lyckats få liv i mitt mobila nu iallafall tillslut.
Har sovit en stund oxå. Finns det nåt skönare än att sova på tåg och bussar och så fett värt.
Bra sätt at fördriva tiden på när man reser, spec om man inte har nät.

Gick ok i tingsrätten idag med.
Fick en förlikning jag måste vara nöjd med, då som sagt vinst var i stort sätt omöjligt.
Så känns rätt mkt bättre nu.

Är snart back in sthlm.
Så dax att packa ner datorn nu ;)
Imorn blir det tillbaka till jobbet.
Inte så sugen på att gå upp 4,35 men desto mer sugen på att träffa mina underbara vänner.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Åhhhhhh du är NU ÄNTLIGEN TILLBAKA!!!!!!! min bästa Sandra!!

2010-12-10 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0