Blonde

Känner mig inte sååå trött denna morgon.
Hade ju gärna sovit vidare men jag är ju inte i koma iallafall.
Kan ju bero på att jag faktsikt släckte lampan och sov vid 22 igår.
Rätt skön dag igår efter jobbet. Jag och mina söta små tjejer Tibbelin och Raggmunken (aka Gertrud och Kerstin, aka Pernilla och Amanda) (kärt barn har många namn ) stannade kvar efter jobbet och drack kaffe och snackade lite skit. Tack sötnosar U make my day ;)
Sen gick raggmunkaen och jag på vantjackt, vi hittade bytet på HM och sköt ner det med en tjuga var.- Ganska värt.
Köpte en ny bok igåt med : Blonde av Joyce Carol Oates.
Velat haft den ett tag. När jag kom hem hoppade jag i badet och började läsa. Än så länge mkt bra bok.

Kommentarer
Postat av: Piggelin

Åh gullis!! :) and you make my days! WEE då är du jätte pigg idag :) ses snart :)))

2010-12-02 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0