nu då....

Jaha då var man "hemlös" med 100kr på fickan;)
Inte riktigt så illa som det låter.
Är visning på lägenheten jag bor i så jag måste vara borta från 12 idag till 20 imorgon.
Men hur roar man sig i över ett dygn själv med bara 100 kr.
Jag började iallafall dagen på cafe string på söder med att ta en latte och surfa lite.
Men där inne var det 100grader så jag drog mig ganska snabbt vidare.
Satte mig att läsa lite i en park trots det pissiga vädret.
Det hade jag uppenbarligen inte ro till. Kanske fick 2 sidor lästa.
Nu sitter jag uppenbarligen och surfar igen.
Hmmm sen då.....
Är sugen på att teckna men lite svårt just nu kanske.
Så himla typiskt. Var hemma hela dan igår men tecknade jag nånting då kanke. Nej då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0