12 april. Grattis till mig.

Jaha då fyller man år igen.
Jag har ju sagt att jag är 28 i ett halvår men nu är det sant haha
Vet inte varför jag alltid gör så.
Kanske håller i sig från när man var yngre. Då man fortfarande ville bli äldre.
Hm 28år låter ganska gammalt.
Känner jag mig gammal?    HELL NO!

Blir inte så mkt firande idag. Frågan är om det blir nåt... (hm kanske får gå och köpa mig en bakelse)
Vet inte än när det ska firas med familjen och nåt eget party blir det inte än iallafall.
Finns ju en del planer på att ha ett större party men vi lägger det lite på framtiden.
Dock så ska jag se till att fira mig själv lite på lördag.
Då blir det Kolingsborg med Emilia och förhoppningvis Alex oxå.
Lär bli PARTY!!!
Mary ska spela 45min med hela bandet så det kan ju inte bli annat än bra;)

Idag blir det nog en tur till bokia för att köpa lite tecknar matrial.
Som ni märkt har jag tagit tag i mitt tecknande igen.
Hittar dock inte mina tecknar grejer då jag inte andvänt dom på ett par år,
så efter några vändor på vinden och ner i alla byrålådor har jag gett upp letandet.
Får bli nya grejer. Ska nog inte ersätta allt (var en del)  men det viktigaste. En penna och ett sudd Haha

Hmm undra om man ska pallra sig upp nu och ta tag i den här dagen.
Det är ju ändå min födelsedag.
GRATTIS till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0