Söndag

Det blev aldrig nåt kaffe igår. Men idag!!! Har precis druckit färdigt min första kopp.
Kan nog bli fler lite senare...
Undra vad man ska göra idag då. Igår gjorde jag ingenting på äkta söndagsmaner, på en lördag dock. Så idag när det är söndag kanske det är dax att hitta på nåt.
Frågan är bara vad. Min härliga sambo ska kolla fotboll hela dan förklarade han för mig redan igår....

Är lite sugen att ställa mig på löpbandet men då Toni kollar fotboll där kan det bli lite svårt.
Kan vara lite störigt att kolla på tv när någon springer bredvid en.

Nästa vecka kommer P!nks nya dvd. Då blir det springa av. Ni som känner mig vet att jag alltid springer till en av hennes dvder. Men har nu sett det ett par hundra ggr pga det så det kan vara skönt att springa till nåt nytt. Där man inte kan varje rörelse mm.
Fast första gången jag ser den ska jag inte springa. Då ska den få min fulla uppmärksamhet.
Jag hoppas att den ligger i brevlådan på ons..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0