snott...

Här är ett klipp jag snott från hampus blogg (www.metrobloggen.se/hampuss)
Det är ett upptädande men brittan och MJ.
Det syns att det är längesen men det känns coolt att de fick dela scen.
De borde ha förstått varandra. Lite samma öde.
Att aldrig kunna lita på nån, gå från att pressen älskar en till att de bara skriver negativa saker om en, missbruk ch anklagelser om att vara en dålig förälder.
Men jag tycker om dom båda även om de inte kan jämföras musikaliskt.
Och jag tycker att de båda förtjänar lite privatliv och respekt. Även om det nu är försent för en utav dem.
Får bara hoppas att de inte fortfarande är efter brit när hon är 50......


Kommentarer
Postat av: Mimma

duhar lärt dej att uppdatera =)

2009-10-26 @ 15:53:22
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har precis vunnit en bio biljett på filmen "This is it" med mig!:)) Premiären e nästa vecka:) //Sonja

2009-10-26 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0