muffin

Även idag har jag varit ute på en härlig höstpromenad.
Idag i sällskap av sonja som med hennes flåsande gav mig ännu ett ypperligt exempel på varför man inte ska röka;)
Nu sitter jag här och har ett otroligt sug efter chokladmuffins och kaffe.
Krislins fel;) var hon tvungen att berätta att hon bakat.
Hade hon inte bott så jävla långt bort hade jag åkt dit och smakat.... men belgien kanske är lite väl långt att åka för en muffin;)

Hon skickade en bild. Jag blev ju inte direkt mindre sugen....

Kommentarer
Postat av: louise

haha samma här :P

fattar ju ingenting :(

2009-10-26 @ 22:13:10
URL: http://llouisejensen.blogg.se/
Postat av: Sonja

ahhh smaskig bild:) tyvärr åt jag en massa gott när jag kom hem, tyckte jag förtjänade det:))

2009-10-27 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0