my day..

Herrarna förlorade men det var dock en bra match.
Efter matchen chilla jag lite innan det var dax att ställa sig på löpbandet.
Det kändes bra så jag körde på en timme och struntade i styrkan efter istället.
Var nämligen dax för att laga lite krubb.
Blev en ny rätt, tonfiskpasta med soltorkade tomater, svarta oliver och kronertskocka. Mums
Nu har jag nyss komit hem från en sen fika med sonja.
Vi satt på max igen och utnyjade deras gratis te till max;)
Fick även en jättegullig liten present av henne.
Ett läppglans som ser ut som en liten muffin men jordgubbsdoft.

Så guligt. Tack så mkt

Vi såg ju twilight igår.
Den var ok inte mer. Ska nog se förtsättningen men förstår inte riktigt vad all the fuss is about.
Men men den är ju riktad till en yngre publik så.

Kommentarer
Postat av: Sonja

naww va söt:) as you...

2009-11-16 @ 10:52:30
Postat av: dani

niiiiiiiiceee=)

2009-11-16 @ 14:51:53
URL: http://justdani.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh så sött!^^ Alltså jag älskar historien, jag är ju besatt av vampyrer, men jag tycker att både boken och filmen kunde varit otroligt mycket bättre. De har liksom bara en enorm potential, de utvecklar inte den så mycket som de skulle kunna.

2009-11-16 @ 15:06:33
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0