mupp oxå

Hello.
Är lite nere just nu då jag precis bestämt mig för att inte åka till danmark och kolla Pink.
Min hund har blivit sjuk och det finns inte pengar till både vetrinär och tåg.. Sen vill man ju inte lämna honom heller när han mår dåligt.
Suger dock då jag sett fram imot den här konserten sen feb typ då jag köpte bilj.
Men Jamie och San får se den istället så det är ju bra iallafall. Ni kommer få en grym kväll!
Jag får unna mig en extra konsert till sommaren istället. Vem vill hänga på?

Kommentarer
Postat av: Maja

Det blev en helt fantastisk upplevelse! Jag hänger lätt med i sommar om jag så ska hora ihop pengarna!;D

2009-11-09 @ 23:38:42
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0