Helgen

Så då var det dax.
I fredags direkt efter jobbet hoppade jag på ett tåg till sthlm.
Hampus mötte upp mig på centralen och vi begav oss mot Idolstudion.
Först  blev det lite middag som var oväntat god sen tog vi plats i studion.
Vi satt nära scenen och såg bra.
Men man fick ingen vidare livekänsla så sitt kvar i tv sofforna ni, det är bättre på tv.



I pausen fick vi träffa idolerna en sväng.


Efter utröstningen där rätt person fick åka, begav vi oss in mot city och utgång.
Vi hade en fantastik kväll med dans och skratt till det stängde.
En kväll att minnas med stukad fot, blåtira och trasig mobil haha



På lördagen var det dax att hoppa på tåget igen mot örebro.
Erika och jag skulle ha lite tjejkväll.
När jag kom fram åkte vi och handlade proviant för kvällen.
Ost, kex, skinka mm. mums vad gott det var.
Blev en kväll med en hel del prat men inte så mkt dans.
Har dock inga bildbevis från kvällen men desto fler på mitt nattsällskap
5 st kattungar.
Otroligt mysigt ljud när fem katter spinner samtidigt.
Men jag hittade min favorit som jag gärna tagit med mig hem.
Bilderna på han och de andra kommer upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0