PINK i Globen

Så nu kommer ett inlägg om tisdagen=)

Jag och Toni gick upp 04.00 packade lite saker och gav oss iväg mot sthlm.
Vi hämtade upp Hampus i märsta först sen begav vi oss mot globen.
Runt 9 var vi framme. Där mötte vi upp Dani och Mandy som anlänt några minuter före oss.
Vi lärde även känna lite nytt kul folk som man alltid gör i kön.



Påpälsade inför 10timmars köande;)


Vi hade laddat upp med stolar, filtar, glögg, varm choklad mm.
Vart bara riktigt kallt den sista timmen innan vi skulle in.
men det berodde nog på att insläppet var försenat...

Väl inne i globen tog vi platserna längst fram i mitten av "T´t"

Vi var nästan först in...

Själva konserten var fantastisk men det var väl väntat=)
Under konserten passade jag på att ge henne ett armband jag gjort åt henne.

Här tar hon imot det och tackar. Jag berättade för henne att jag gjort det själv.

Här stoppar hon det i bakfickan.

Efter att ha pratat lite om annat vänder hon sig om och pekar mot mig och säger tack igen=)

Men det var inte bara jag som fick bra uppmärksamhet av Pink.
Hon har ju alltid grym publik kontakt men den här gången flörtade hon lite extra med Toni.
Först i leave me alone i´m lonly får de  ögonkontakt och hon ler och pekar på honom.
Inget jätte speciellt över det men några låtar senare får de värsta ögonkontakten igen och hon drar på största leendet och säger: Again!
Låter inte så märkvärdigt men det märktes att hon flörta lite=)

Här är en video på första gången...



Closeup..


Nice pic. Nu min nya skrivbordsbild=)


Soo sexy...







Eyecontact caught on camera...




Arrgghh






Ja just ja den andra älsklingen vi spang på.


Som alla vet har jag en crush på Mariette så när jag såg henne var jag ju tvungen
att ta en bild och prata lite.
Hon var världens gulligaste och nu är jag ännu mer "in love".
Det var en perfekt avslutning på dagen.






Kommentarer
Postat av: Sonja

Fy fan va kul du ser ut att ha haft:))

Du råkar inte ha nån bild på armbandet du gav henne?

Mariett o Eddie i bakgrunden..ahhh fan va nice.. avundsjuk heheh Kram //Sonja

2009-11-13 @ 15:27:36
Postat av: kickan34

oh va coolt. ja hon e grym :)

2009-11-14 @ 03:40:56
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Maja

Så fina bilder och filmer ni fick!=) Kul med så mycket kontakt!^^ Ser fram emot att stå längst fram till sommaren!=D Sjukt kul att ni fick träffa Mariette med, snacka om mumsig kaka på mumsig kaka!!

2009-11-14 @ 20:49:11
URL: http://justelliot.blogg.se/
Postat av: dani

HOT STUFFFFFFF!!!!!

:D :D :D

du skulle passa så mkt bättre med henne än hennes brud hahahhaha

2009-11-16 @ 14:54:34
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0