dagens

Dagens smyckesskörd.
Om du vill köpa nåt smycke maila mig på [email protected]


Halsband med glas berlock 150kr


Handsmycke 150kr (ursäkta den scary handen men glömde ta ett kort när jag hade det på mig)


Handsmycke 169kr   SÅLD


Jag fick kaffebryggaren att klämma ur sig ännu en kopp
så vi är kompisar nu igen.
Idag lyckades jag skylta om också......äntligen.

Jag känner ett sug efter att måla lite idag. Får se om det håller i sig tills jag kommer hem.
Det var att tag sen nu. Har nog inte målat sen jag flyttade hem från sthlm.
Jag får skylla på sambon som ställde undan mina målar grejer
efter att jag inte hade använt dom på ett halvår;)

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

fina!

2009-11-04 @ 14:00:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: ida

sjukt snygga hand smycken, ska fasiken införskaffa mig ett snart

2009-11-04 @ 17:26:24
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0