Sköna söndag

Blev väckt kl kvart i tolv idag med frukost på sängen.
Det händer ju inte varje dag precis men det uppskattas.
Är ingen stor morgonätare så ett glas juise och en macka så var jag nöjd.
Sen så log jag kvar och slappade i sängen. Kollade på Run´s house på mtv.(Run från Run DMC)
Älskar den familjen. När jag ser dom verkar det inte så hemskt att bilda familj iallafall.

Heklt sjukt att Run DMC var på stranddagarna i karlskoga och att man var där och såg dom. Jag stod längst fram och lyckades till och med snacka lite med dom efteråt. Känns större nu än vad det gjorde då. Ett roligt minne är det iallafall.

När jag äntligen pallrat mig upp var det dax för träning. Blev 45min på löpbandet sen styrka lika länge. Var lite segt idag trots vilodag igår. Men men imorn blir det nya tag.
Efter dusch var det dax att hämta upp syster och åka ut till mamma.
Är där nu, vi ska få mat. Kyckling och potatisgratäng med cheescake efteråt. MUMS.
Fast det får bli färdigt snart magen kurrar.
Dax för krubb.
Bye

Kommentarer
Postat av: Mimma

Skönt för dej! Haha vilka blev det för din del?! Lägg ut på bloggen så jag kan kolla =)

2009-03-24 @ 17:08:12
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0