Robinsson

Ja vad ska man säga, det var ju inte direkt en paradis ö de hamnade på robinsson deltagarna.
Vet inte vad jag tycker än. Klippningen var lite dålig och jag gillar verkligen inte Linda Isaksson men ett par chanser till får det nog. Och vad var det för fel på den där Beatrice... ja vet vi river huset. Hjulet snurrar men hamstern är död lixom.

Min bror och mammas hund har just åkt hem. Brorsan var här för att kolla på Arsenal och Robinsson.
Så mamma passade på att bli hundfri oxå.
Lite mkt med tre hundar i lägenheten men det funka.

Vilka vårkänslor jag fick idag. Var ute med hundarna och det luktade sådär vårigt.( varför får man lust att festa då?)
Men imorn skulle det ju snöa igen så.
Har iallafall lite vår inne. Köpte tulpaner igår och de har slagit ut idag.
Riktigt härlig orange färg har dom.

Nej nu ska jag nog bada och läsa vecko revyn.

Tja rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0