Ny mobbe!!

Åkte in till Örebro igår för att pierca mig.

Efter tre hål i örat och 500kr fattigare åkte vi ut till marieberg.
Där gick vi in på expert för att kolla lite på mobiler.
Min har varit halvdålig nu ett tag men inte velat byta då jag tycker om min så mkt
och ingen annan har kunna leva upp til den.
Men så plötsligt låg den där C905!.
Den var allt jag ville ha snygg, bra kamera, de rätta snabbknappara och funktionerna.
Så jag behöver väl inte säga att den fick följa med mig hem=)

Love my new phone!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!!

Snyggt det blev och cool mobil, blir många fina kort på P i London sen, hehe ;)!! Kram kram

2009-03-25 @ 23:27:30
URL: http://fridafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0