Trötter.

Trötter idag. Önskar man kunde sovit länge. Men det var dax att pallra sig till jobbet.
Igår var en dag helt i min smak. Full rulle hela tiden och en massa folk att umgås med.
Först en fika på stan med mina favvo tvillingar sen lite shopping. Hittade fyra diadem. Nice. Är så bra att ha nu när håret är kort. Ger lite variation. Efter det var det dax att fika lite igen.
Gick hem lagom till sex då affärerna stängde. Väl hemma var det bara att hoppa i duschen och göra sig iordning igen.
Skulle träffa lite folk på strandkanten. VI drack lite öl och käka mat. Väldigt trevligt ställe. Man borde gå dit oftare. Andra gången i sommar vi sitter där och de har öppet så länge de har gäster. Plus poäng för det. God mat och trevlig personal är ju heller aldrig fel;)
Sen bar det av mot tommy och erika för att spela lite GH metallica som han fått av oss i 30års present.
Efter några öl är man inte världens bästa gitarist men det funka. När kl började närma sig två var det dax för mig att dra mig hemmåt. Skulle ju trots allt jobba. De andra blev nog kvar betydligt längre. De visade inga tecken på att ge sig när jag gick;)
När jag kom hem fixade jag frukost och matlåda åt  min älskling som han kunde ta med sig till jobbet idag.
Så jag gick väl inte och lade mig förresn tre. Därav denna otroliga trötthet idag;)
Får kanske bli en liten lur i eftermiddag. Om det inte är för bra väder vill säga för då bär det av mot mamma istället för sol och bad.

Kommentarer
Postat av: Lissa

Jag sa ju det när jag väl slutar gå in och kolla hinner du uppdatera femhundra ggr=)

2009-07-16 @ 19:48:11
Postat av: Mimma

Håller med Lissa, gick in och fanns hur mkt som helst att läsa helt plötsligt haha.

2009-07-18 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0