helgen

Helgen bjöd på mkt roligt.
Började med grillning hos erika och tommy på fredagen.
God mat, härliga vänner och sen lite vin på det. Nice kväll.

Lördagen bjöd på spontan fest hemme hos anna i örebro.
Satt på facebook och skrev att jag hade tråkigt. Då bjöd lotta med mig till anna. Det var bara att kolla när nästa buss gick och kasta sig iväg. Ett under att jag fick med mig kläder att ha på mig på kvällen.
Var tänkt att  vi skulle ut och tok dansa. Blev inte så mkt dansande pga att det var typ 200grader på dansgolvet.
Men det passade mig fint kännde för att snacka istället.

Här kommer en bild. Inte så vacker men typ den enda som togs under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0