Inreda hallen...

Toni och jag har snart bott ihop i snart 2år. Ahhh tiden går fort.
Han har rätt bra inredningsmak för att vara ille så jag har inte ändrat på nåt.
Men nu har jag bott in mig ordentligt och plötsligt vill jag ändra på massor
Till och börja med hallen. Vet precis vad jag vill göra. Men inga pengar. Suuuug vad tråkigt.
det här är det jag vill göra iallafall.
Väggarna är ljust grå så de kan få fortsätta vara det. Men vill måla om byrån så den blir vit. Måla om spegeln så den blir svart, Sätta upp svartvita tavlor med svart ram. Skaffa svarta och vita lampor. Svarta runda mattor och kanske en svart hatthylla. Möjligtvis en svart väggdekor på de vita gerderobsdörrarna.

Inte så mkt man jag vet ju att jag måste göra det nu om det ska bli av. Väntar jag har lusten runnit av mig och då blir det inte av. Känner mig själv så pass väl....

Igår var en najs dag. Efter jobbet fikade jag och gick runt på stan med syster yster.
Gick runt och provade en massa kläder mest på skoj. Sådär som jag hatar när folk gör. Men men.
Sen gick jag hem för att rasta hundarna och byta om då det fina vädret försvann.
Fick äntligen chans att använda min nya mini kavaj från HM. Såå snygg. (Lägger in en bild sen om jag hittar en.)
Är ju inte varje dag jag kan ha på mig kläder som inte kommer frånmin egen butik.
Gör mig iof inte så mk då jag gillar det mesta i har. Men vi har ju inte allt.
Efter promenaden var det dax för fika igen. Den här gången men Helana. En gammal vän jag börjat ta upp bekantskapen med igen. Riktigt trevligt var det. Tråkigt att vi inte umgåtts så mkt de senaste åren. Men det får vi ta igen nu=)



Kommentarer
Postat av: Helena

Det håller jag helt och hållet med om....

2009-07-23 @ 18:59:29
URL: http://hillilena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0