söndag

Idag blir en tuff dag. Sitter just nu på jobbet men när det är slut kl fem ska jag hem och tvätta och packa.
Bär ju av till london imorgon. Fast jag skulle hels vilja gå hem och sova.
Var på Björns 30års fest igår och känner mig lite seg.

Jag drog iväg till trollis igår.
Det var såååå värt det .
Mariette var underbar.
Lägger upp lite bilder senare.
Tyvärr glömde jag kameran så det är från mobilen.
Jag som brukade tycka att bilderna från mobilen var helt ok har nu efter att vi köpt en ny kamera ändrat mig totalt.
Blir sååå mkt bättre med kameran men som sagt den glömde jag så mobilen fick duga.


En sak till.
Grattis till Frida och Sandra som förlovade sig i helgen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mkt för gratulationen!

Ha det bra, kram Frida

2009-12-07 @ 07:16:37
URL: http://fridafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0