Gårdagen i trollhättan

Jag drog iväg till trollhättan igår.
Lite av ett infall men va fan, de spontana sakerna man gör blir oftast bäst.
Och jag hade ju gjort dreadssmycken till mariette och jag ville veta vad hon tyckte om dom...nu

Först en liten bild med alla, men jag hade bara ögon för en;)


Sen fick jag prata lite med sötnosen.
Hon gillde dreadssmyckena och hade tydligen letat efter liknande.
Who knew!?


Nästa gång de kom ut hade hon det på sig=)


Det var helt underbar att få höra henne sjunga sina egna låtar live.

I pausen hade de en liten tävling. Det var ett blindtest med läkerol.
Mariette var grym på att gissa smaker;)

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, du är för rolig!=) men det är rätt, man ska vara spontan, det ångrar man sällan! kul att hon gillade smyckena!=)

2009-12-07 @ 15:06:28
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0