Fredagen med sabrinas ord.

Dåligt med inlägg nu ett ett tag.

Mkt att göra nu i butiken med smyckestillverkning mm.  Och det ni får nu har jag inte ens skrivit själv.Det är taget från www.sabbi.webblogg.se
Men ni får en underbar uppfattning om hur kul jag hade det i fredags i halmstad.

knebildstorp vandrarhem

2009-12-21 @ 03:03:09
Alltså, jag sitter just nu och pratar med Alexandra, Gabrielle och Sandra som var med i Halmstad och ni fattar inte hur mycket minnen vi fått på mindre än 24 timmar tillsammans? Det är sjukt för vi hade aldrig träffats förut. Åh dom är så fina hela högen <3

Sitter och garvar som ett as åt alla minnen, helt sjukt. Måste skriva ner en massa så jag ALDRIG glömmer dem. Jag borde se ut som hulken så mycket som jag skrattat!


Where the fuck is Alex?

Inne på B&B, jag och Alex står i baren och ska handla cider. Jag "gumpar" Alex ett par gånger, sen vänder jag mig om, och så är hon borta! Puts väck! Jag kollar ner på marken, och där ser jag henne, ligga och asgarva! Jag hade puttat henne så att hon hade ramlat över en kant och fallit rakt baklänges hahaha.  Jag skulle hjälpa henne upp men jag skrattade så mycket att jag inte hade någon kraft i armarna. Detta resulterade i att Alex började skratta ännu mer och tillslut kom en helt främmande tjej (som hade haft "fribiljett till konserten men sket i att gå dit", mm in my ass) och hjälpte henne upp och bara typ, "ni är gaaalna". HAHHA Alltså det var så SJUKT roligt och killen som jobbade i baren bara kollade på oss och skrattade!
Men sen halkade hon HELA tiden haha och var skitnära på att ramla!

Fulla Anna

Jag och Gabbi sitter och pratar i en soffa inne på B&B. Jag frågar Gabbi ifall Anna har druckit mycket, eftersom att hon var så himla sprallig och glad, Gabbi säger "Jag vet inte?". Exakt då börjar Anna skrika och slå i bordet med en trumpinne som hon fick av trummisen. Så jävla klockrent och jag och Gabbi börjar ju såklart asgarva!! Anna fattar ingenting hahahaha. Så söt!


Gubben i Beige jacka

Jag och ett par av de andra slog ihjäl lite tid på Mcdonalds innan bussen till vandrarhemmet skulle gå. Utanför träffar jag en man som jag hade träffat i rökrummet på B&B tidigare ikväll. Vi hälsade glatt på varandra och så presenterade hans kompis sig för mig. Sjukt rolig gubbe. Ska försöka förklara hela vår konversation så gott jag kan, för jag minns inte så mycket av den haha.

Han "Jag måste bara fråga en sak.. hur kommer det sig att unga vackra flickor som dig.."
Jag "ååååh taaack vad söt du är!"
Han "Varsågod! Men alltså hur kommer det sig att ni, liksom kollar på Idol och.."
Jag "Fortsätter gilla dem efteråt?
Han "Neej.. Att ni som tjejer går och kollar på en tjej som varit med i idol.."
Jag "För att hon är gay??"
Han "NEEEEEJ, LÅT MIG PRATA TILL PUNKT!!! Det kvittar om det är kille eller tjej, gay eller inte, men varför ni åker så långt för att se en konsert med henne?"
Jag "För hon är BÄST!!!!"
Han "Okej, då förstår jag!"

Haha alltså detta kanske inte är kul i era ögon, men jag och Caroline kunde inte sluta skratta! Jag avbröt han HELA tiden och fyllde i meningar åt honom och hans sista mening sa han så himla roligt!!


Julgranen

Vi hade precis kommit tillbaka till vandrarhemmet och alla är inne på sina rum utom jag, Sandra och Alex. Jag smarthuvudet får för mig att jag ska dansa med julgranen (plastgran) som stod inne i allrummet, där vi befann oss. Så jag tar tag i den, och då delar den sig! Dessutom var den sjukt mycket tyngre än vad jag trodde den skulle vara, så jag nästan tappar den. Jag börjar asgarva och Alex ramlar nästan ner från soffan så mycket som hon skrattar och sen får jag inte på julgransjävlen igen och då måste Alex hjälpa mig. Och kraften i mina armar tar slut så mycket skrattar. Men tillslut lyckas vi! Men så skulle jag på den flera gånger igen senare... Hahahah.


Spegeln

Detta var tidigare under dagen, då jag, Caroline, Sandra och Nadine väntade på att Anna, Katja, Gabbi och Line skulle komma (5 minuter är tydligen 30 för Gabbi.....haha). Jag står ute i allrummet av någon anledning som jag inte minns och mitt i allt hör jag ett KRASCH. Så jag kollar mot toaletterna och där ligger en spegel smashad och Sandra kollar ut från toaletten med en min som typ säger "såg nån mig??" och så ser hon mig och börjar skratta och bara, "jag rörde inte den!" hahha. Men det var bara att plocka upp skärvorna och ta in den resterande delen på rummet och fortsätta sminka sig där! (förövrigt så sminkar hon så jävla fint). Sen dagen efter när vi skulle sätta tillbaka den så hade jag och Sandra värsta mission impossible eftersom städerskan var där och hon kunde ju inte få se att vi hade tagit sönder spegeln! Så jag höll utkik, öppnade dörren, Sandra kom springande med spegeln, in på toan och försöka trycka fast den i hasparna igen haha. Tillsut gick det och vi gick fort som fan därifrån! hahaha!


Jag har aldrig

Okej, jag har alltid älskat att leka jag har aldrig med folk. Men denna gången måste ha varit den roligaste gången! Det kom upp så sjuka frågor så det inte var sant, och söta Carola som inte fattade reglerna också haha. Mina frågor handlade mest om saker så jag skulle kunna få info om det var någon där som var sugen på någon annan som var där haha. Det kom fram massor av rolig info som jag inte tänker skriva ut här hahaha. Men jag måste srkiva upp det så jag alltid minns den stunden!!


Julgranskulor

Jag bestämde mig för att klä om granen, men kom bara till två kulor. Den ena hängde jag i mitt öra och den andra gav jag till Gabbi. Efter en stund kom Gabbi och Alex på den briljanta idén att de skulle slå sönder dem! Så Alex fick min kula och så sprang de ut där ute och smällde dom hahaha. Där låg julgranssplitter ÖVERALLT. Krafsade bort det mesta, men lite låg nog kvar när vi åkte hem haha. Galningar!


Borrmaskinen, a.k.a. Sandra
När vi skulle gå och lägga oss så säger Sandra "den som snarkar åker ut!". 2 minuter senare börjar borrmaskinen själv att sätta igång. Jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas! För Line sa från ingenstans, "snarkar inte Sandra?" Och så lyssnade vi jättenoga och mitt i allt kom en skitstor snark hahaha. Det låg vi och skrattade åt länge länge :) Hon är så jävla go Sandra alltså!


Blöta trosor

Okej, den här förklaringen kommer bli lång!
Vi som var uppe längst, alltså jag, Alex, Gabbi och Sandra bestämde oss att vi alla kunde lägga oss i Sandras rum, eftersom där var det endast Nadine som redan sov. I mitt och Gabbis rum sov Katja och Line (fast hon kom in till oss senare) och i Alex rum sov Sofie, Emilia och Carola. Jag och Gabbi tog en säng och Alex en säng. Hela kvällen hade Gabbi hållt på och mobbat min skånska och vi hade hållt på och säga DAJ & MAJ & HAJ & NAJ i fan flera timmar. Jag blev liiiite trött på det ett tag. Så när vi låg i sängen och Gabbi sa det, så tog jag min vattenflaska och hällde över huvudet på henne HAHAHA. Och efter ett tag så säger hon till mig. "Du ge mig din hand, du ska få känna, mina trosor är blöta!" och det lät så jävla fel hahaha. Jag hör hur Alex ifrån andra sängen börjar Asgarva och det gör jag med. Så Gabbi sa typ "Men av vattnet" och vi andra bara "yeah right" hahahaha. Så sjukt jävla roligt! Hon är crazy den tjejen! But I love it!!


Stalkern

Jag blev ju utsedd till kvällens stalker av vissa hahaha. Det var nämligen så att jag träffade på Alisa ett par gånger innan spelningen och varje gång sa jag hej till henne och en gång kramade jag henne (hon var faktiskt jätteglad tillbaka haha). Efter spelningen kallade Mariettes pappa på henne backstage för att jag ville ha kort med henne. Så hon kom ut, tog kort och skrev en autograf till mig. Sen varje gång jag närmade mig henne (frivilligt eller ofrivilligt) så bara hon gick haha, så Carola fick först aldrig sitt kort, utan fick säga åt mig att gå så att Alisa kunde stanna hahaha. Därför var jag måttligt road att vi stötte på henne och Mariette på stan dagen efter, DÅ kände jag mig som en jävla stalker!


Zigenaren

Haha detta var faktiskt mer pinsamt än roligt! Men jag, Gabbi och Carola står ute och diskuterar typ utländska och sådär. Så bara jag "Alltså, jag hatar Zigenare, det bor full av dem i mitt hus!", och då bara Carola "Du, Gabbi är Zigenare", och bara tänkte nej fan vad sa jag!! Och Gabbi bara skrattar och säger att det är sant medans jag fråga vaaa ärligt? Hahaha, sen fick jag påpeka att jag inte gillar Zigenare, men VISSA gör jag :P Och det stämmer såklart, gillar ju Gabbi! Men sen är hon ju från alla världens hörn tydligen :D Haha


Bananen i baren

Okej, detta var jag inte med om, men Alex berättade det precis på msn och jag typ dör av skratt.
Nadine försökte köpa en BANAN I BAREN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Sen ska hon tydligen ha försökt lämna tillbaka en öl som Sandra köpte åt henne, alltså jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR hahaha. Hon ville inte dricka mer för att hon skulle köra dagen efter så hon ville lämna tillbaka den och få pengar tillbaka hahahahahahaha.


Rådissen av Mariette

Okej detta var så jävla roligt! Jag stod framme vid Mariette när hon signerade saker och så sa jag, "duuu vi har efterfest åt dig!" och hon bara lös upp i hela ansiktet "Va? Var?!" Jag bara "På ett vandrarhem vi bor på!", så bara hon "nääe..." och vände sig om! HAHAHAHAHA och detta gjorde hon kanske 5 gånger när jag, Sandra och Alexandra sa det hela tiden. Så fort vi sa efterfest blev hon glad och varje gång vi sa vandrarhem så vände hon sig om hahahaha, hon är för söt!!


Träskallen

HAHAHAHA, alltså jag måste skratta högt när jag tänker på detta! Mitt i allt när vi låg inne på Sandras rum (innan hon hade börjat snarka haha), så kom Line in. Hon la sig hos mig och Gabbi (ja vi låg 3 pers i en säng fast vi alla hade vars en egen säng haha). Och efter ett tag så säger Gabbi något, jag minns inte vad? Måste ha varit MAJ OCH DAJ tror jag, det var typ det enda hon sa på 3 timmar hahaha. Och jag skulle slå till henne försiktigt i pannan, men så råkar jag slå in hennes huvud SKITHÅRT i väggen hahahahaha. Och jag fick ju panik och bara FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT och skrattar samtidigt ihjäl mig åt det. Gabbi skrattar hon med och Line bra "neeej ni får inte slåss!!" så jävla söt :D Men det var S J U K T kul, för det bara ekade. HAHAHAHA



Jag har skrivkramp just nu, så jag fortsätter fylla på här senare eller imorgon. Så kika in igen lite då och då, för jag lovar att där finns 10000 fler minnen tillsammans med detta gäng! <3 Ni är underbara hela högen!!!

Kommentarer
Postat av: Sabbi

ahahaha, fan vad jag saknar er redan! :D underbaringar!!

2009-12-21 @ 17:53:50
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0