Lägga sig tidigt ikväll ?!

Trött är nog den största underdriften i år.
Kooooooma är nog rätt ord.
Fy vad seg jag är. Sjuk börjar jag bli oxå.
Ont i huvudet, halsen och näsan rinner.....
Funny bunny.

Hade lönen kommit vid midnatt och nåt varit öppet den här tiden hade jag köpt mig en stor te och en flaska juice.
I det här fallet så ger ju inte två minus ett plus så jag får väl vänta tills i eftermiddag med den planen.
Halstabletter ska nog införskaffas oxå...
Har inte tid eller lust at bli sjuk igen.       MUPP

jaja nu off to work

Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha inte bara jag som vakade kontot!! Haha!! Jag var också så sjukt sugen På ett litet litet köp mitt i natten!!! Haha

C u ;)

2011-01-25 @ 08:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0