Bra helg

Lite bilder från igår
Jag ramlade in åtta imorse efter en ganska så intressant efterfest, så det kan man väl kalla en lyckad kväll.







Lördagskvällen började hemma hos mig men efter en snabb föris skyndade vi oss till
sturecompaniet för att se Naihlas modehow.
Men vi blev inte långlivade där.
Whats up with staight people?!
Vi drog till klustret och Club Gina istället.
Gillade lokalen som fan och när Dj  Inca spelar kan det inte gå fel.
Kanske blev några shotar för mkt där ett tag men det löste sig ju ;)
Tack tjejer har alltid sjukt kul med er.

Som vanligt ville jag parta liiite längre än alla andra.
Så det blev att dra på efterfest med en ny bekantskap.
Minst sagt intressant efterfest men jag hade trevligt.
På väg hem gjorde jag en Alicia och somnade på pendeln och vaknade upp i sollentuna;)
Bara att hoppa av och vänta 24min på att tåget skulle gå tillbaka.
Satt där och frös med mina fjädrar.
Ville bara säga till alla stirrande människor: JA jag har varit ute !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0