today was a good day

Jag har haft en fantastik helg.
Som bla resulterade i korten nedanför.
Jag och lars har ju snackat om att dra igång ett litet projekt ihop och nu
är vi on our way.
Jag sminka, lars fota och underbart vackra Anna var modell först sen underbara annika.

Men helgen började med tt jag och Amanda fick skapa oss vårt eget fredagsmys, vilket vi gjorde på
sunkhaket dovas.  Men billig öl och backtreet boys i högtalarna var allt vi behövde.
Sen hörde Anna av sig och det blev en spontanutgång.
Vilken kväll. Dock inte lika rolig morgon när det var dax att pallra sig upp och sminka.
Men jag slapp ju stå framför kameran iallafall.

J










Kommentarer
Postat av: Pills

Åh dovas, härligt :) nu äntligen fick man sig en uppdatering !!! :))

Happy hour every hour, haha!!!

Så himla skönt att komma till jobbet och bemötas av sandras skrik "peererrnillllllaaaaaa" oh, i like u girl you make My day!!!!! :)

2010-11-08 @ 13:28:37
Postat av: Pills

Åh dovas, härligt :) nu äntligen fick man sig en uppdatering !!! :))

Happy hour every hour, haha!!!

Så himla skönt att komma till jobbet och bemötas av sandras skrik "peererrnillllllaaaaaa" oh, i like u girl you make My day!!!!! :)

2010-11-08 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0