Some people say that nobody's perfect. Well I think that everybody's perfect, just in different ways.

Att det ska vara så svårt att uppdatera på helgerna.
I vanliga fall för att det är fullt upp och den här helgen för att jag inte gjort nåt haha.
I fredags var det fredagsmys. Vi hade skittrevligt och det blev ett lååång myyys.
Vid en elva tog jag pendeln hem, hoppade i duschen sen sängen.
Lördagen spenderades mest i sängen kollandes på film och Så mkt bättre.
Det programmet måste man bara älska.
Nu är det söndag och det är Idolrepris på tv och Linnea hängde löst.
Wtf hur kan vara möjligt. Att jag aldrig lär mig att svesnka folket inte har nån koll ;) blir lika arg och förvånad varje gång...
Snart är det dax för en sen frulle, ska bli så gott. Really need some coffe right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0