over and out

Skit vad trött jag är idag med.
Var tvungen att sove 30 min när jag kom hem för att ens orka dricka kaffe och kolla tv.
Men nu när det börjar närma sig läggdax är jag så klart pigg igen, men det är som vanligt.
Luktar mat om mina händer, jag tycker det är superäckligt. Lite dumt då att jag jobbat med mat stor del av mitt liv och det rätt ofta luktar mat om händerna.
Jävlig fula händer och naglar har jag nu oxå. Ser förjävligt ut men det är oxå sviterna av jobbet...
Restauranghänder som Anna kallade dom :/
Just när jag skriver det här så minns jag nåt bättre som har sagts om mina händer.
Att det är nåt med mina händer då jag sminkar, tecknar och masserar så bra med dom ;)
Det är så jag får tänka på dom i fortsättningen.

Nu sova
natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur ser snygga händer ut? :/ väldigt fin bild!!

2010-11-25 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0