Jag är fri att vara den jag vill vara

Då var det söndag igen.
Har precis intagit lite frukost. Macka med banan på och kaffe.
tack för frullen pernilla och Amanda.
Fick ett mess inatt att jag skulle på jobbmöte kl 15 idag.
Tur att det blev en lugn kväll igår då. Och att jag inte var ute och slira för då hade jag ju inte haft vett nog att gå hem och lägga mig. Utan kört på: Det är lugnt om jag får 4 tim sömn så kan jag gå dit sen;)
Men det var en väldigt trevlig och lagom kväll. Tack Amanda.

Nu sminka sig och bege sig mot stan

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack själv världens bästa sandra <3

2010-11-22 @ 22:03:46
Postat av: Pillan

Du ska inte tacka för frukosten, jag mådde så sjukt bra efter att veta att du fått i dig GOD frukost! En riktig vän ställer alltid upp.<3

2010-11-25 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0