Jag lever i dina drömmar, eller hur? Kom och lev i mina !

Hade en bra jul trots sjukdom. Låg nedbäddad största delen av julafton så jag var väl inte så rolig.
Men bara ljudet av min familj och känslan av att vara hemma gjorde min jul ändå.
Karlskoga ger mig ångest men min familj och mina hundar saknar jag så mkt.
På juldagen kännde jag mig dock lite bättre och hoppade på tåget tillaka till sthlm och Alicias homecoming party.
Konstig kväll men på det hela taget lyckad.
Annandagen spenderades i sängen med pizza och film.
När alicia sen gått slumrade jag hela dan och natten tills det var dax att gå till jobbet imorse.
Trött som fan var jag och fett otaggad men det gick bra.
Idag har jag träffat ett gammalt ex som hade en del på hjärtat.
Det blev en trevlig kväll på vappi med god mat lite vin och ett bra samtal.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0