Solna here we come

Ja men då ska man bli solna bo då.
Imorn byter jag tunnelbana mot pendeltåg och 15min mot 6min till cetralen.
Byter även ett rum och kök mot tre rum och kök.
Men jag behåller samma underbara roomie.
Såg lägenheten för första gången idag. Känndes som hemma på en gång.
Vi behöver en del möbler bara. Så nu blir det att hålla utskik på blocket och kanske åka nån tur från kga.

Ett steg klart i ta tag i livet klart.
Nånstans att bo.
Har även sökt lite jobb.
Så fort ett dyker upp blir det köpa träningskort som gäller.
Gäller att få lite struktur och rutin i livet igen.
Det här sommaren har varit helt galen på många sätt och helt klart underbar på fler sätt;)
Men man kan inte leva så jämt.

Sååå snygg bild. Me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0