Malmen

Tog lite längre tid att ta sig från söder till solna än vad jag tyckte var ok.
ca 1.5 tim.
Missade först sista pendeln . sen var tunnelbanan sen så jag missade nattbussen från centralen.
Tänkte jag tar blå lingen till solna centrum då och går därifrån. Visst det funka väl men tuben mot akalla gick inte förrens om 20min. Sen var det väl 10min gångväg.
Tillslut var jag hemma.
Gick ut med nilla en sväng som hampe så snällt tagit hand om under kvällen.
Lite längre än beräknat då pga av ovan nämnda anledning mm.
Tvättat av mig sminket, borstat tänderna, druckit vatten och nu sitter jag här i sängen men min Lap.
Trots problemet med att ta sig hem var det en trevlig kväll på Malmen med Lovisa och hennes kompis Jessica.
Vi hann med en kortis på after oxå. Men där var grabbarna som utsvulta hyenor så vi drog fort.

Imorn ska jag och Lovisa mötas upp för att förtidsrösta. Så dax att sova nu så man gör ett klokt val ;)
Förresten när jag kom upp ur tunnelbanan vid solna centrum brann det lite var stans. Nån hade tänt eld på alla folkpartietsvalplakat. Skönt att det blir lite mindre skit att titta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0