All I want now is a white light moment Come with me tonight

Kan inte sova.
Ibland är tankarna inte ens vän.
Jag saknar, längtar och önskar för mkt.
Tankarna bara går runt runt.
Blir lika överraskad varje gång det kommer över en så här.
Som om hjärtat ligger och vilar emellanåt och sen bara börjar slå med full kraft.
Och när hjärtat känner så mkt måste hjärnan lägga sig i och börja tänka en massa.
Tänk om..
Om inte....
Hoppas...
Varför....

Ja nu ska jag upp om 3,5 timmar.
Så gör ett nytt försök till att sova......


Min syster uttryckte sig just så här om min plötsliga saknad:
Ditt knark är slut. Du fick det, du klarade dig på det ett tag men nu är det slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0