Effektivast på natten...

Var supertrött hele dagen idag så kl sex gick jag och lade mig "vila" en stund.
Två tim senare efter ett antal snozningar pallrade jag mig upp.
Så nu inatt har jag gjort det jag hade planerat att göra på dan.
Städa ur garderoben och bleka håret.

Började med att häva ut allt på sängen.
Det tog några tim men nu ser det ut såhär.

Lite bättre än förut iallafall.
En proppfull svart sopsäck rensade jag undan.
Är dock inte riktigt färdig har två påsar med sommarkläder som först
ska rensas ur sen in i garderoben.
För att inte tala om den överfulla tvättkorgen...
Men det tar vi en annan dag...eller natt

Kommentarer
Postat av: Sonja

hmm d va på tiden:) hoppas du hitta nått till mig=) he he

2010-05-17 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0