"god morgon"

God morgon? eller kankse inte morgon då kl är 13.50 men jag vaknade nyss.
Så det är morgon för mig. Har kännt mig trött hela veckan och jag behövde uppenbarligen sova=)
Nu sitter jag i sängen medans Toni är iväg och handlar frukost.
Hoppas han fortsätter i samma anda och fixar frukost när han kommer hem.
Är SÅÅ sugen på kaffe men våran kaffebryggare gör så äckligt kaffe. Hm undra om jag orkar göra kaffe med kokande vatten och ett filter och sen hälla direkt i koppen. Får se...


Jag får iallafall apelsinjuice mmm. Är det bästa jag vet på morgonen. Dricker det dock inte så ofta då jag föredrar de dyra sorterna med endast juice i.(inte en massa socker och skit) Och plånboken tycker inte riktig om att man dricker det varje morgon;)
Undra vad dagen bjuder på idag då.
Har inga planer över huvudtaget.
Några ider?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0