easy line

Är sådär härligt trött i kroppen som man blir av att träna.
Jag och sonja körde nämligen Easy line på träningslagret idag.
Sonja hade aldrig testat och för mig var det ett tag sen.
Gillar Easy line för på 45min har man  kört igenom alla muskelgrupper.
Och tiden går så fort när man är där. Finns ingen tid att vara trött eller känna att nu orkar jag inte mer, utan
pang pang pang sen är man färdig och ska ut till duschen.

Innan träningen kollade jag som bekant på Pinks nya dvd.
På det stora hela var den såklart bra men finns lite att klaga på.
Som att man ville höja ljudet på pinks mick hela tiden. Känndes som om de lagt det ljudet för lågt.
Men har en kännsla av att det var hennes röst som var ansträngd. Men måste man spela in dvdn just då då....
Sen hade de lagt in en hel del specialeffekter och det är väl ok men de känndes lite b.
Som om det var nåns första produktion eller nåt.
Typ: Kolla vilken cool effekt jag hitta. Den använder vi.

Men Jag blev ju inte mindre sugen på att gå på konsert. Tur att det inte är så långt kvar.

Så här glada var vi sist vi var på pink.
Snart är det dax igen Frida & Hampus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0