Helgen bilder forts.

Så här bra satt vi på idol men som sagt livekänslan infann sig inte ändå.

Bild tagen innan sändningen började.

Kolla vilka små söta missar.

Och allihopa skulle sova med mig i soffan

Det är ett ortoligt mysigt ljud när katter spinner. Och 5st i kör var helt underbart.
Skulle kunnat gosa hela dagen

Men här är min lilla favvo. Han kunde inte heller få nog av att gosa.
Medans de andra katterna kom och gick under natten låg han kvar och mös till jag gick upp.


Så här ser min fot ut idag efter helgens bravader.
men det är rät lugnt ändå. Svullnaden har gott ner och jag är bara lite stel.
Så går det när man INTE bär högklackat när man är ute;)

Kommentarer
Postat av: Maja

ajajaj, inge bra att gå ut utan högklackat!;P kul att Mariette visade upp smyckena, "Pride" var ju en perfekt text!=)

2009-11-23 @ 22:56:27
URL: http://justelliot.blogg.se/
Postat av: Maja

och jääääättesöta missar!^^

2009-11-23 @ 22:57:00
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0